Filip Struhárik
Ako získať 80 tisíc predplatiteľov a písať len jeden článok denne?
Budujte si úzky kontakt so svojimi čitateľmi, zistite, čo chcú, a chráňte ich pred nevhodnou reklamou. Aspoň takto nejako vyzerá recept z Paríža.
Dnes novinár v denníku N. Predtým som bol projektový manažér SME.sk. Zaujímam sa o online médiá a inovácie v žurnalistike. Na tomto blogu vyjadrujem názory výlučne vo svojom mene. Zoznam autorových rubrík: Týždeň v nových médiách, Médiá, Súkromné, Nezaradené
Budujte si úzky kontakt so svojimi čitateľmi, zistite, čo chcú, a chráňte ich pred nevhodnou reklamou. Aspoň takto nejako vyzerá recept z Paríža.
Prečítajte si prehľad toho najzaujímavejšieho zo sveta online médií.
Minulý týždeň som na blogu zhrnul desiatky aktuálnych správ zo sveta nových médií. Teraz vyberám len pár článkov, no o to zaujímavejších.
Pozrite prehľad tých najzaujímavejších správ zo sveta (nových) médií. Odkaz na pôvodný zdroj nájdete kliknutím na poradové číslo správy.
Pozrite si prehľad najzaujímavejších udalostí vo svete nových médií.
Minulý týždeň som si dal prestávku a nepriniesol som na blogu pravidelný prehľad toho naj zo sveta (nových) médií. Teraz to dobieham a prinášam súhrn za ostatné dva týždne.
Prečítajte si týždenný prehľad toho najzaujímavejšieho zo sveta (nových) médií.
Sloveso zdieľať a súvisiace podstatné meno zdieľanie sú v slovenčine nespisovné.
Prečítajte si týždenný prehľad toho najzaujímavejšieho zo sveta (nových) médií.
Prečítajte si týždenný prehľad toho najzaujímavejšieho zo sveta (nových) médií.
Výsledky výskumu ukazujú, že ľudia sú po prečítaní takýchto správ spokojnejší, lepšie informovaní a optimistickejšie naladení.
Prečítajte si týždenný prehľad toho najzaujímavejšieho zo sveta (nových) médií.
Výskum Stanfordovej univerzity ukázal, že negatívna spätná väzba môže viesť k zmenám správania internetových diskutérov.
Kultúrna zmena v redakcii nastáva len veľmi pomaly. Aspoň to vyplýva z interného dokumentu, ktorý tento týždeň unikol z redakcie amerického denníka New York Times.
Pod článkami britského Guardianu ľudia každý deň napíšu zhruba 40-tisíc diskusných príspevkov. Avšak odkedy v spravodajstve dominuje téma Ukrajiny, výrazne stúpla aktivita proruských trollov.
Ktorý obsah má väčší potenciál šíriť sa medzi ľuďmi? Na stránke BuzzSumo.com analyzovali, ako sa šírilo 100 miliónov článkov. Na základe svojich zistení vznikol zoznam desiatich vecí, ktoré korelujú (!) s lepšími výsledkami na sociálnych sieťach:
Žijeme v zlatej ére data a explanatory journalism. Univerzita v New Yorku pripravuje študijný program Social journalism. Prečítajte si celú knihu v statuse na Facebooku. Aký bol tento týždeň vo svete nových médií?
Pulitzerove ceny. Ďalšie médiá, ktoré už nemajú nervy s internetovými diskusiami. Zaujímavý online kurz. Aký bol tento týždeň vo svete nových médií?